13 de novembre del 2015

Està tot a punt!

Benvinguts i benvingudes, 

Aquesta és la primera entrada del meu blog, per tant, em presento. Sóc la Macarena Pérez, estudiant d'Educació Primària a la Universitat de Girona. L'any passat ja vaig apuntar-me en aquest projecte, però per falta de places i degut la meva difícil disponibilitat horària degut la feina no vaig poder participar. Però aquest any si, aquest any participo en el projecte Rossinyol!

Tenia moltes ganes de participar en un projecte com aquest perquè considero que aquest tipus de projecte aporta una riquesa a la meva formació com a mestre com també a nivell personal, ja que és una experiència única. El fet d'assignar-te un nen o nena i passar temps amb ell/a és un acte amb molta responsabilitat i que alhora motivador. Em motiva de manera que és com un repte, un repte entre dos individus que s'han de conèixer i, amb sort, establir un vincle emocional i afectiu. 

Demà tenim la festa d'inici i per fi coneixerem els nens i nenes en mentoria. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada