15 de desembre del 2015

Arriba el Nadal!

Durant aquestes setmanes l'Estibaliz i jo hem fet dues trobades més d'allò més nadalenques! Aquestes trobades ens han servit per apropar-nos més l'una amb l'altra i la veritat que cada vegada estem molt més unides i còmodes!

Divendres 4 de desembre després de l'escola vaig anar a buscar a l'Estibaliz i vam anar a veure l'ambient nadalenc de Figueres. Vam mirar totes les botigues i paradetes de la Rambla. Va ser un moment on li vaig explicar totes les tradicions que tenim aquí per aquestes dates i vam estar mirant molts de pessebres, troncs de tió, arbres, llum... Es quedava fascinada i tenia moltes ganes de que arribés ja el Nadal, però encara quedava un xic! 

Vam recórrer tot el centre de Figueres i com feia una xic de fred i a l'Estibaliz li agrada molt pintar, vam anar a comprar un quadern de dibuixos per poder pintar. Aleshores vam anar a berenar i pintar i ho vam passar d'allò més bé! 







El passat divendres 11 de desembre vam anar a la biblioteca de Figueres! La meva intenció era poder fer-li el carnet per així endur-se'n els llibres que volgués per llegir però vam tenir uns petits problemes per fer-lo i vam decidir que utilitzarem el meu carnet quan ho necessitem. Justament aquell dia hi havia un tallar de còmic i la major part de les taules estaven ocupades! Nosaltres necessitàvem un espai per fer una cosa que tenia preparada i l'Estibaliz em va donar una idea: anar al lloc on vam berenar la setmana pasada! Un espai tranquil on podiem dibuixar, pintar, parlar i el més important... berenar! 

Vam anar a berenar i durant el berenar vam estar fent la postal de Nadal! Li vaig comentar a l'Estibaliz que durant el Nadal és molt típic fer postals de Nadal desitjant les bones festes a les persones que més estimes i vaig portar tots els materials necessaris per a poder fer-la! Vam passar una molt bona estona fent la postal de Nadal, ja que vam haver de retallar, escriure, enganxar i va ser una estona molt entretinguda. L'Estibaliz va decidir que la postal seria per la seva mare, la qual estima moltíssim i per qüestions de feina tan sols la pot veure un parell de dies a la setmana. Estic segura que li va fer moltíssima il·lusió!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada